poniedziałek, 1 czerwca 2015

Sun shines + My ideas about blog

Heii!
Piękna pogoda, słońce świeci. Naprawdę wymarzony dzień spędzony na dworze. I do tego to poniedziałek!
Czy to sen? Nie! Tak wyglądał dzisiejszy dzień. Zaraz, zaraz... Ale to poniedziałek...Tak, ale u nas w szkole Dzień Dziecka to Dzień Sportu.

 

Tak więc na taki dzień czekałam bardzo długo.
 
A wy jakie dni lubicie?
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pomysły:
 
 
 
♥ Od pewnego czasu zastanawiałam się czy nie napisać do firmy Sheinside o współpracę. I w końcu to zrobiłam. Teraz mam nadzieję, że odpiszą i się zgodzą.
♥ Kolejnym pomysłem jest to, żeby zacząć dodawać i nagrywać filmiki na bloga. Na razie zastanawiałam się nad filmikami typu: My Morning Routine, Wyzwania i Pytania.
♥ Chciałabym dodawać, więcej zdjęć lepszych jakościowo.

♥ Będę robiła więcej postów tematycznych.
♥ Zrobię lepszy wygląd bloga (już zrobiłam)

Dziękuję za przeczytanie mojego wpisu ♥ Mam nadzieję, że się spodobał.
Do zobaczenia!


10 komentarzy:

  1. http://happinessismytarget.blogspot.com/
    fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, zawsze możesz spróbować nagrywać takie filmiki, powodzenia! :)
    http://indeed-prodigy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz coś więcej o tym dniu, będziesz mieć pamiątkę za kilka lat ;) Twoje postanowienia musisz spełnić, życzę powodzenia i na zachętę zaobserwuję Twój blog.
    Zapraszam na obsa bloga kobiety w średnim rozmiarze klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog czekam na twoje pomysły. Podoba mi się, że jest mniej zdjęć a więcej tekstu. Jeśli wprowadzisz pomysły w życie mysle że zaobserwuje twój blog i będę częściej tutaj zaglądać :)
    Zapraszam do siebie ;)
    jonathanwayland95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! zostałaś nominowana do LBA, pytania na blogu :) Pozdrawiam!
    Black&Blue

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne wiosenne zdjęcia ;) Powinnaś zrealizować swoje pomysły, chętnie wpadnę jak już coś dodasz ;) Trzymam kciuki za współpracę z Shineside ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post i świetna notka! Będę tu wpadać częściej !
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli tak zacznij i daj znać w kom na blogu u mnie :)
    Mój blog klik zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny wianek,zdj również :) http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo oryginalnie i masz ciekawe pomysł :)

    OdpowiedzUsuń